Ігри з прищіпками для дітей...продовження
«Колючий кактус», «Ялинка»
Завдання: вчити дітей добирати прищіпки, чергуючи величину; закріпити знання про зелений колір; розвивати дрібну моторику пальців рук, увагу; виховувати любов до квітів та дерев.
Матеріал: площинне зображення кактуса у горщику,ялинка прищіпки великі і маленькі зеленого кольору.
Хід гри
Логопед пропонує дітям прикрасити кактус та ялинку . Діти беруть по одній прищіпці і прикріплюють по контуру квітки та дерева , чергуючи величину.
«Знайди чого не вистачає у тварин»
Завдання: вправляти дітей в умінні підбирати парні прищіпки за ознакою кольору; розвивати зосередженість, увагу.
Матеріал: тваринки з картону, в яких не вистачає якихось частин тіла (зайчик- без вух, їжачок -без голочок, олень- без ріжок…. ).
Хід гри
На картону тваринку кріпимо відсутню частину за допомогою різнокольорових прищіпок. Дитина має підібрати кожній тваринки і защепити прищіпку.
«Підбери за кольором»
Завдання: вправляти дітей в умінні знаходити прищіпку відповідного кольору; розвивати кмітливість, зорову пам’ять, кмітливість.
Матеріал: картинки із зображенням великоднього кошика, овочів, фруктів, різнокольорові прищіпки.
Хід гри
У дітей картинки із зображенням великоднього кошика, овочів, фруктів. Діти мають назвати зображення, знайти і защепити на картку таку прищіпку, яка відтворює такий самий колір.
«Прикрась Великодні яйця»
Завдання: розвивати у дітей уміння створювати кольорову гаму (візерунок) засобом довільного розташування різнокольорових прищіпок по овалу (яйце); розвивати почуття ритму, кольорове сприйняття, дрібну моторику рук.
Матеріал: картонні заготовки у формі овалу на кожну дитину, різнокольорові прищіпки.
Хід гри
У дітей - різнокольорові прищіпки. Вони намагаються створити з них візерунок, підбирають кольори і довільно розташовують прищіпки по овалу.
«Посади метелика на квіточку»
Завдання: вчити дітей співвідносити предмети за кольором, розміром; закріпити знання про кольори: червоний, жовтий, синій, зелений; вчити закріплювати метелика до пелюстки такого ж самого кольору;
розвивати дрібну моторику пальців рук, увагу.
розвивати дрібну моторику пальців рук, увагу.
Матеріал: квіткова галявина з квітами різного кольору та різної величини,метелики відповідних кольорів з прищіпками.
Хід гри
Вчитель - логопед звертає увагу дітей на квітучу галявину. Запитує якого кольору галявина, що росте на галявині, скільки квітів, якого вони кольору, які за розміром.
Біля галявини лежить пелюстка . Логопед запитує в дітей, хто там може сховатися. Діти знаходять метеликів. Запропонувати посадити метеликів на свою квіточку. Діти обирають метелика, називають якого він кольору, якого розміру та прикріплюють його на квітку такого самого кольору.
Біля галявини лежить пелюстка . Логопед запитує в дітей, хто там може сховатися. Діти знаходять метеликів. Запропонувати посадити метеликів на свою квіточку. Діти обирають метелика, називають якого він кольору, якого розміру та прикріплюють його на квітку такого самого кольору.
Комментарии
Отправить комментарий